Marketing
Nog te veel KMO’s vergeten naar buiten te komen met een inclusief verhaal. Ik zorg voor inzicht.
Hoe maakt u het verschil als bedrijf om te connecteren en te integreren? Wat zorgt ervoor dat zowel klanten als nieuwe medewerkers de weg naar uw organisatie vinden? Wat is de communicatie in uw marketing: website, brochures, sociale media… ?
Marketing lijkt vaak een vanzelfsprekend verhaal, maar dat is het niet. Uw employer branding rond sociaal duurzaam ondernemen, zorgt er niet alleen voor dat u goede, betrokken medewerkers aantrekt, maar zorgt ook voor het verschil van hoe uw (potentiële) klanten naar uw bedrijf kijken. Het is daar dat u het verschil maakt. Zo worden uw medewerkers de ambassadeurs van uw bedrijf en zorgen mee voor de verspreiding van uw marketingverhaal.
- Verfijnen van uw verhaal en de vertaling naar de praktijk.
- Duidelijke doelen en een duidelijk plan van aanpak.
- Analyse van uw website, SEO en social media.
- Communicatiebureaus selecteren en vergelijken.
01
Ready…
Tijdens een intakegesprek overlopen we samen welke boodschap u de wereld wilt insturen. Hoe komt uw verhaal bij mij als buitenstaander binnen? Vertelt u eigenlijk wel wat uw stakeholders willen horen?
02
Set…
Na die analyse leggen we doelen vast. En maak ik aan de hand van ons gesprek een concreet groeiplan op voor uw marketing. Wat zijn de quick wins? Hoe ziet de langetermijn eruit?
03
Grow
Het plan is er… tijd voor actie én om te groeien! Ik ondersteun u waar ik kan. Of breng u met de juiste mensen uit mijn netwerk in contact.
04
Finish
Doelen bereikt? Loopt alles zoals het moet? Dan wordt mijn begeleiding wat minder intens, maar ik blijf u en uw zaak uiteraard wel opvolgen
Waarom Connaction?
Groeien betekent de juiste keuzes maken. Heeft u hulp nodig op vlak van marketing, sales of bedrijfsvoering? Dan kunnen we meteen ter zake komen. Of weet u niet goed wat voor uw KMO de eerste logische stap is in uw groeiverhaal? Dan beginnen we met een screening.
Screening
Wat zijn de prioriteiten voor úw bedrijf? Welke afdeling heeft het meeste baat bij een aanpak rond gelijkwaardigheid en inclusie?
Marketing
Nog te veel KMO’s vergeten naar buiten te komen met een inclusief verhaal. Ik zorg voor inzicht.