Screening
Wat zijn de prioriteiten voor úw bedrijf? Welke afdeling heeft het meeste baat bij een aanpak rond gelijkwaardigheid en inclusie?
Weet u wat er leeft bij uw medewerkers? Voelt iedereen zich gesteund in zijn (gender)diversiteit?
En uw huidig businessplan, is dat wel de juiste voedingsbodem om verder te groeien in een inclusief beleid?
Groeien in gelijkwaardigheid kost tijd en energie. Maar is vooral een kwestie van de juiste prioriteiten te stellen. Een groeiplan is een combinatie van weten wat er leeft en uw bedrijfsvoering daarop afstemmen. Maar hoe begint u daaraan?
Tijdens een eerste screening keren we samen uw bedrijfsaanpak binnenstebuiten. Dit is een uitgebreid gesprek waarbij ik vooral luister naar uw verhaal. Zodat we weten wat de eerste logische stap wordt in uw groeiverhaal naar gendergelijkwaardigheid, diversiteit en inclusie.
- Analyse van de huidige stand van zaken.
- Een duidelijk zicht op uw prioriteiten.
- Plan van aanpak met concrete acties.
- De eerste stap naar verdere groei.
01
Ready…
Vertel me alles over uw bedrijf. Welke stappen heeft u al ondernomen? Voelt u weerstand op de werkvloer? En vooral wat zijn de doelen die u voor ogen heeft.
02
Set…
Na die analyse bepalen we samen de prioriteiten. Gaan we eerst de communicatie verfijnen? Moeten we werken aan logistiek? Voelt iedereen zich betrokken? Of is het een en-en-verhaal?
03
Grow
Het plan is er… tijd voor actie om te groeien, ook in gelijkwaardigheid! Ik ondersteun u op de gebieden waar ik kan. Of breng u met de juiste mensen uit mijn netwerk in contact.
04
Finish
Doelen bereikt? Loopt alles zoals het moet? Dan wordt mijn begeleiding wat minder intens, maar ik blijf u en uw zaak uiteraard wel opvolgen.
Waarom Connaction?
Groeien betekent de juiste keuzes maken. Heeft u hulp nodig op vlak van marketing, sales of bedrijfsvoering? Dan kunnen we meteen ter zake komen. Of weet u niet goed wat voor uw KMO de eerste logische stap is in uw groeiverhaal? Dan beginnen we met een screening.
Screening
Wat zijn de prioriteiten voor úw bedrijf? Welke afdeling heeft het meeste baat bij een aanpak rond gelijkwaardigheid en inclusie?
Marketing
Nog te veel KMO’s vergeten naar buiten te komen met een inclusief verhaal. Ik zorg voor inzicht.